تبلیغات
فرقه ضاله شیطان پرستی - چگونه فراماسون ها دنیا را برای ظهور دجال آماده کرده اند (قسمت 2)
فرقه ضاله شیطان پرستی

یا مهدی ادرکنی

چگونه فراماسون ها دنیا را برای ظهور دجال آماده کرده اند (قسمت 2)

یکشنبه 7 فروردین 1390

در سال 1931 این سازمان قدرتمند شامل شاخه های اصلی وین بلژیک اسپانیا فرانسه یونان لهستان امریکا و بسیاری دیگر بود.

 در ان زمان سازمان تلاش های بسیار کرد تا شاخه های اصلی خود رادر امریکای لاتین نیز گسترش دهد و ساختار قدرتمند کاتولیکی انجا را تغییر دهد

 جهان اسلام نیز از تحرکات ماسونی رها نبوده است در ترکیه انقلابی که توسط ماسون ها جرقه خورد توسط رهبران نظامی ترکیه که وابستگی قوی به گراند اوریون فرانسه داشتند انجام گرفت و در 1908 امپراطوری عثمانی نیز در هم کوبیده شد و دولت عزل گردید .

 یکی از فراماسون های قرن نوزدهم گفت :فراماسون ها برای نابودی امپراطوری های جهام طوری جنگیده اند که کمتر پادشاهی را می توان آنگونه یافت که برای همچون هدفی تلاش کرده باشد

 امروزه میلیون ها نفر عضو سازمانهای فراماسونری هستند در حالی که از قدرتی که عضوی از ان هستند اطلاعی ندارند .

 با تمام این تفاسیر حالا بهتر می توانیم درک کنیم چرا در گذشته ایتقدر وسوسه برای انقلاب ها در جهان وجود داشته است

نقش روشنفکران فراماسونی  در شکل دهی به مذهب جهانی دجال

«ژان ژاك روسو»، «مونتسكیو»، «ولتر»، «دیدرو» و «دایره‌المعارف نویسان»، همگی آن‌ها عضو تشكیلات شناخته شده مذكور هستند. چنان‌كه نشریه ارگان ماسون‌های تركیه به نام «معمارسینان» می‌نویسد: «در سال 1789 توسط اندیشمندان ماسون انقلاب فرانسه پایه‌گذاری شد».

در آغاز این نوشته، هنگامی كه از خاستگاه بهشت‌های زمینی و ریشه عبرانی آن بحث می‌كردیم مطلبی را به نقل از آلیا عزت بگوویچ نقل نمودیم. وی در ادامه می‌افزاید:

 «كلیه كودتاها و انقلاب‌ها، اتوپیاها، سوسیالیزم‌ها و دیگر جریان‌ها كه خواستار دستیازی به بهشت زمینی هستند ریشه در عهد عتیق (تورات) دارند و كنه آن‌ها یهودی است

 وی در ادامه این نظر نكته جالب توجه دیگری را به شرح زیر عنوان می‌نماید:

«… فلسفه ماسونی كه بشارت دهنده رنسانس انسانی بر مبنای شالوده علمی می‌باشد خود، پوزیتویستی و یهودی است. در صورتی كه رابطه درونی و بیرونی پوزیتویسم، ماسونگری مورد كنكاش قرار می‌گرفت بسیار جالب توجه می‌بود.

 چنین بررسی و پژوهشی تنها ناظر بر بعد فكری و نظری موضوع نبوده بلكه می‌تواند مبین تأثیرات و ارتباطات (متقابل) آن‌ها (با یكدیگر) باشد.»

 حقیقتاً هم‌چنین تحقیق و پژوهشی ارتباطات و تأثیرات (متقابل) آن‌ها را شفاف و علنی می‌سازد و در صورت بررسی و تحقیق در خصوص رهبران (جریان) روشنگری، تأثیرات ماسونگری مطرح شده توسط عزت بگویچ را به وضوح مشاهده می‌كنیم.

 ما در این‌جا تلاش نخواهیم كرد تا اثبات كنیم كه ماسونگری همان «پوزیتویسم و یهودی‌گری» است. این حقیقتی است كه در ارتباط با آن تاكنون مطالب زیادی نوشته شده و بر همگان عیان و آشكار است. هم‌چنین پیوندهای ماسونگری خصوصاً با یهودی‌گری، خود می‌تواند موضوع یك كار تحقیقی و پژوهشی مستقل باشد. ما در این فرصت به بررسی پیوندهای ماسونگری و جریان روشنگری و همین‌طور ماسونگری و «باطنی‌گری عبرانی» بسنده می‌كنیم:

 در این‌كه یكی از اولین بنیانگذاران جریان روشنگری و یا حداقل از پیشاهنگان آن در انگلیس «فرانسیس بیكن» است، اجماع نظر وجود دارد.

 بیكن، با فرآوری معرفت نظری مبتنی بر تجربه، الهام‌بخش روشنگران دنباله‌رو خود بود. بیكن هم‌چنین اتوپیاپی دارد (جزیره بن سالم). او متوجه می‌شود كه «یهودیان برای خدا نذر و نذورات زیادی می‌كنند.

بنا به اعتقاد همگان «جوابین، نامی است مركب از نام دو ستون كه در آستانه ورودی معبد مقدس سلیمان برپا بوده و در تورات از آن نام برده شده است.»

راستی چرا اتوپیای فرانسیس بیكن این همه تحت تأثیر (فرهنگ) عبرانی است. آیا بیكن خود یك یهودگرا است و یا این‌كه عضوی از یك تشكیلات یهودگرا می‌باشد؟

 در واقع فرانسیس بیكن عضو یك چنین تشكیلاتی است. او یك ماسون و پیشاهنگ در «حركت علمانیگری» است.

پیام‌های موجود در اتوپیای او كه حامل نشانه‌های (فرهنگ) عبرانی است از سوی «برادران» دنباله‌رو او به خوبی مورد ستایش قرار خواهد گرفت.

 بیكن در سال 1645 یعنی 19 سال پس از انتشار (كتاب خود) «آتلانتس جدید» با معرفی «خانه دانش» تحت عنوان Invisible College اولین گردهمایی خود و یاران خود را آغاز می‌كنند.

 ویژگی مشترك تمامی اعضای كالج مذكور بدون استثنا ماسون بودن آن‌هاست.

اعضای Invisible College   بعدها وظیفه بسیار مهمی را عهده‌دار شدند و در راستای بازگشت مجدد یهودیان به انگلیس كمك بزرگی به كرامول كردند.

 كالج مذكور بعدها ضمن تبدیل شدن به یك نهاد رسمی تحت حمایت «چارلز دوم» شاه پروتستان به «انجمن پادشاهی لندن برای توسعه دانش طبیعی» تغییر نام می‌دهد. در سال 1671 نیوتن به عضویت این انجمن پذیرفته می‌شود و در سال 1703 نیز به عنوان رئیس انجمن انتخاب می‌گردد. علاوه بر نیوتن، كریستوفر ورن، روبرت بویل و جان لاك و شخصیت‌های مشابه دیگری به این انجمن می‌پیوندند. «رویال سوسایتی» در قرن 18 و 19 به ترتیب به یكی از قلعه‌های مهم خردگرایی و پوزیتیویزم بدل می‌گردد. دیگر شخصیت‌های مهم جریان روشنگری انگلستان از جانب همان نهاد ماسونی مورد حمایت قرار می‌گیرند. قانون اساسی آماده شده توسط جان لاك برای كلنی مستقر در كارولینای جنوبی كه مبانی ماسونگری را در صدر برنامه خود قرار داده مورد تأیید قرار می‌گیرد. در حقیقت كارولینای جنوبی(بعدها) اولین قلعه بزرگ تشكیلات ماسونی آمریكا می‌گردد.

 تأثیر فراماسونری بر جریان روشنگران فرانسوی نیز بسیار واضح و آشكار است. «ژان ژاك روسو«مونتسكیو»، «ولتر»، «دیدرو» و «دایره‌المعارف نویسان»، همگی آن‌ها عضو تشكیلات شناخته شده مذكور هستند. چنان‌كه نشریه ارگان ماسون‌های تركیه به نام «معمارسینان» می‌نویسد: «در سال 1789 توسط اندیشمندان ماسون انقلاب فرانسه پایه‌گذاری شد. گفتنی است كه بیانیه حقوق بشر كه در بردارنده مفاهیم بنیادی آزادی برابری و برادری است توسط افرادی مثل مونتسكیو، ولتر، روسو و دیدرو تدوین شده است.»

 با توجه به این‌كه مدارك و اسناد زیادی در ارتباط با (تاریخ) ماسونگری در آلمان موجود نمی‌باشد بررسی جریان روشنگری آلمان از این دیدگاه ممكن نیست. اما مكتب آلمان نیز دارای بعضی ارتباطات قابل توجه (در این رابطه) می‌باشد كه در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 در این میان سؤال اصلی‌ای كه باید به آن پاسخ داده شود این است كه چرا علمانیون عموماً ماسون بوده‌اند؟

 شاید هم اصحاب روشنگری یا «نور و ضیاء» - كه در ادبیات ماسونی به مفهووم «هدایت» و راه‌یابی است – روشن شده‌اند، و خلاصه این‌كه در فلسفه ماسونگری ماهیت حقیقی آن‌چه كه لباس روشنگری بر تن كرده است چیست؟

 قبل از این‌كه به این سؤال پاسخ داده شود لازم است تا منبع اصلی ماسونگری و چیستی این منبع روشن گردد و پس از آن می‌توان فهمید كه آیا این منبع اصولاً با روشنگری نیز ارتباط دارد یا خیر.

 آموزه‌ای كه منبع اصلی «فلسفه ماسونی» است، «منبع و شالوده باطنی‌گری عبرانی» یعنی «كتاب كابالا» است.

 اصولاً رابطه ماسونگری با كابالا موضوعی است كه باید به صورت مفصل مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد. ما در این‌جا فقط به بیان چند نكته كوچك از منابع ماسونگری بسنده می‌كنیم. به عنوان مثال: نشریه «New Age» ارگان انتشاراتی ماسونهای آمریكا، رابطه ماسونگری و كابالا را چنین توصیف می‌كند:

 «كابالا گشاینده درهای شعور و معرفت و موجب انبساط روح و عامل ظهور و پیدایی ارزش‌های معنوی است. ماسونگری، آن (كابالا) را در راستای فهم (فلسفه) زندگی انسان ضروری معنوی می‌داند.»

 در منابع ماسونگری ترك نیز با چنین تلقیهایی از كابالا روبه‌رو می‌شویم:

 «مشاهده می‌كنیم كه یهودیگری، خارج از كتاب مقدس دارای (یك سلسله) آداب و سنن سری (سنت‌شناسی – كابالا) می‌باشد و تنها كسانی كه بر آن واقف باشند معنی حقیقی كتاب مقدس را می‌فهمند ما نیز می‌كوشیم تا فلسفه عالی‌ای را كه حول محول (كابالا) شكل گرفته درك كنیم


boringpan7046.soup.io
پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396 01:11 ب.ظ
May I simply say what a comfort to discover somebody who actually knows what they are talking about online.
You actually realize how to bring a problem to light and make
it important. More and more people need to read this and
understand this side of the story. I was surprised you are
not more popular since you certainly possess the gift.
Angie
یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 10:18 ب.ظ
For latest news you have to visit internet and on web
I found this web site as a best web site for hottest
updates.
BHW
جمعه 25 فروردین 1396 10:40 ق.ظ
I visited many sites except the audio quality for audio songs current at this web page is actually superb.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


فهرست وبلاگ
پیوندهای روزانه
آرشیو
نویسندگان
پیوندها
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
جستجو
آخرین پستها

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی كُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً